ETT STARKT FÖRSVAR FÖR LCHF

MARTINA JOHANSSONS

bok Fettfrälst! är nu klar att beställas på Pickabooks hemsida. omslag_rygg_fettfralst_442_web
Fettfrälst! men också mycket väl påläst om näringslära och vetenskapen bakom LCHF. I den här boken står allt du behöver veta för att få den kropp du ”alltid” drömt om 😉

UNDER DET SENASTe

året har vi jobbat ihop med Martina, Highfatfittness.net med hennes bok om träning på lågkolhydrat/högfettkost. Det har varit  mycket intressant och givande, även om jag själv har svårt att tillgodogöra mig alla goda råd om reps och olika övningar. Jag får nöja mig med att ta till mig kostråd och det hon skriver om periodisk fasta.

FÖRSTA BESTÄLLNINGEN

kom redan i kväll från en tjej vid namn Liisa, tyvärr måste hon vänta tills slutet av nästa vecka innan hon kan bära in boken från sin postlåda. För de av er som ännu inte upptäckt Martinas blogg ska jag nu passa på att presentera henne närmare.Martima_webMartina Johansson, är civilingenjör, bloggare, frilansskribent och författare som brinner för hälsa och välmående, både på insidan och utsidan.

TVÅ TUNGVIKTARE

och då menar jag inte bokstavligen, utan mer som experter på kost, hälsa och träning, har bidragit med förord till boken, nämligen Monique Le Roux Forslund och Jonas Bergqvist. Att dessa båda bidrar med sin syn på bokens innehåll och hur de upplever Martinas inställning till kost och träning, borgar för kvaliteten på boken.

 

3 svar till “ETT STARKT FÖRSVAR FÖR LCHF

  1. Pingback: Ett starkt försvar för LCHF | Highfatfitness

  2. Det får bli en julklapp till mig själv. Bra samarbetspartner där!

  3. Pingback: Ett starkt försvar för LCHF - Martina Johansson

Lämna en kommentar