VIKTIGT MEDDELANDE!

Annika Dahlqvists

syster, Lena Olofsson startar LCHF-kursgård.
Underbart tycker jag som själv funderat i de här banorna men då mera som del av en restaurangrörelse.

Min önskerestaurang

Jag har tänkt mig en liten restaurang på någon tätort som serverar lchf-mat både till lunch och à la carte. Personalen ska bestå av dels lchf-kockar och dels människor som vill lära sig laga lchf-mat och då får praktiserar på krogen i två veckor. Varje vecka byts halva praktikantstyrkan för att det alltid ska finnas kompetens även bland praktikanterna. – Det kostar inget att drömma 🙂

5 responses to “VIKTIGT MEDDELANDE!

  1. Kanonidé Bertil! Har också funderat i de banorna. Skulle vilja kombinera lunchrestaurant med liten LCHF-matbutik intill, vid sidan av, i samma byggnad. Eftersom jag är heminredningsintresserad och tror på återvinning vill jag också ha en secondhandbutik (i bakre delen av byggnaden) med urvalda möbler och antikviteter. Gumman kan kanske husera i samma byggnad med nya ekokläder och vintage/second hand.

  2. Härligt! Jag kommer gärna och lunchar hos er båda. Och det där med secondhandbutik och ekokläder låter också mycket lockande. Varför bara drömma? 🙂

  3. Cecilia: Denna vecka har vi slungade fårpastejer och extrapris på lusekoftor.De hundra första får dessutom en kanepé i victoriansk stil ( 100% bomull ) och en påse D-vitaminer på köpet. 😉

  4. Jisses, vilken mix! 😉

Kommentera

