Flintis?

För tre år sedan

trodde jag att jag skulle bli flintis. Efter flera år med långsamt ökande håravfall såg jag nästan fram emot att få måne. Jag önskade bara att min flint skulle vara något så när fräsch och inte så där likblek som en del man ser.

Efter övergången till LCHF

tycker jag att det har börjat gå åt andra hållet 😉
Självporträtt, jag tänker ta om bilden om några år så att det finns något att jämföra med.

Men visst vore det fantastiskt om kosten kunde påverka kalufsen!

One response to “Flintis?

  1. Ett litet PS är på sin plats 🙂
    Det är inte bara kosten jag ändrat på, jag började även med en kapsel Omega-3 + 2000 IE D-vitamin varje dag.

Kommentera

