Fika

Idag blev jag bjuden

på fika på Chateau Foret av min vän och judo-kompis A. Tilo, en av delägarna i Tilo Partners.

Ända sedan jag pensionerade mig i våras har vi försökt hitta en lämplig tid för ett snack och idag passade det. Ovanstående bild visar Chateau Forets fantastiska utbud på hembakt bröd, vilket jag som bekant inte längre äter 😦
istället fick ja hålla till godo med den här – Chark-platta och kaffe med grädde 😉

One response to “Fika

  1. Trevligt att caféet kunde erbjuda LCHF-alternativ! Det är ju en bra idé att fråga efter enbart påläggen. Ska testa det nästa gång.

Kommentera

