Hej världen!

Mitt första inlägg handlar om bilden i huvudet. Den heter arma jag, vilket är uppenbart med tanke på motivet. Skälen till att det blev just den här bilden är för det första att det är svårt att hitta bilder som är så breda och låga, och för det andra syftar jag på vad är det jag har gett mig in på???

Kommer den här bloggen att bli till glädje för någon annan än mig själv? – kommer den ens att bli till glädje för mig? – detta kommer naturligtvis att visa sig så småningom.

Jag vill skriva om och illustrera med bilder hur det kommande året kommer att gestalta sig. Vi ska bygga ett nytt hus och vi ska sälja vårt nuvarande, detta kommer att ta ungefär 12 månader. Bloggen är tänkt som en dagbok om detta. Dessutom håller jag på med min hälsoresa som har stark anknytning till LCHF vilket också kommer att ta stor plats på i mina inlägg.

One response to “Hej världen!

  1. Härligt! Jag kommer att följa bloggen med största intresse! Och helt ärligt tror jag att fler än bara ”innersta kretsen” kommer att ha glädje av den. Många kan säkert känna igen sig i både dina äventyr med att sälja/bygga hus och din hälsoresa med LCHF. Lycka till med skrivandet!

Kommentera

